056 22 39 52 secretariaat@bsdriehofsteden.be

Inschrijven

Onze school heeft een ruime capaciteit. Wij volgen de regelgeving van het inschrijvingsdecreet en de afspraken en de afspraken die gemaakt werden binnen het Lokaal Overlegplatform Basisonderwijs Kortrijk (LOP BaO Kotrijk). De data, voorrangsperiodes en de praktische afspraken kan je vinden op volgende website: www.naarschoolinkortrijk.be

BELANGRIJK
Peuters mogen naar school komen vanaf de instapdatum na de dag dat ze 2.5 jaar oud én ingeschreven zijn. Ze kunnen voor de instapdatum ingeschreven worden. De kleuterjuffen zullen u op uw verzoek graag een bezoek brengen.

Instapdata: eerste schooldag na de zomervakantie, herfstvakantie, wintervakantie, krokusvakantie, paasvakantie, na Hemelvaart, op 1 februari.
Voor kinderen ouder dan 3 jaar gelden deze instapdata niet. Zij kunnen op elk moment inschrijven en starten.

WAAR

GO! basisschool Drie Hofsteden
Min. De Taeyelaan 11 – 8500 Kortrijk

SCHOOLJAAR

Elke schooldag, tijdens de schooluren
of maak een afspraak met de directeur.

Martijn Stragier

directie@bsdriehofsteden.be

ZOMERVAKANTIE

Van 1 juli tot en met 5 juli.
Van 16 augustus tot en met 31 augustus.

Elke werkdag van
9u tot 12u en van 13.30u tot 16u